El nostre alumnat dotarà el Centre d’una flota de bicicletes i d’un aparcament de patinets en el marc del programa ENGINY

El nostre Centre participa en els tallers del programa ENGINY que organitza el Consorci d’Educació de Barcelona i que té com objectiu clau afavorir l’èxit escolar.

Alumnat de 3r d’ESO intervé als tallers “Biciflot” i “Escola d’aprenents” a les entitats Biciclot i Impulsem: cooperatives de treball reconegudes pel seu compromís social i mediambiental que promouen un aprenentatge pràctic, ecològic, econòmic, saludable i sostenible.

Així, mentre l’alumnat es familiaritza amb hàbits laboral i es capacita en un treball especialitzat, recicla bicicletes abandonades, les restaura i les converteix de nou en uns elements efectius de mobilitat sostenible. I també proporciona al Centre de quelcom tan útil avui dia com és un element que acomodi adientment el gran nombre de patinets i monopatins que fa servir l’alumnat per desplaçar-se al Centre de manera sostenible.