Un planeta de nens i nenes

Els alumnes de 1r. ESO van anar a visitar el planetari municipal de Barcelona. Es tractava d’una sortida relacionada amb el projecte Històries del cel que estan acabant aquests dies. La sortida va ser molt interessant.

El planetari municipal és un dels planetaris més antics d’Espanya. En aquest espai, els nostres alumnes van explorar els moviments de laTerra, del sistema solar i què hi ha més enllà.

Després de la visita al planetari, vam anar a estirar les cames, tot fent una excursió fins als búnquers.Sota un sol ben bonic i un cel de núvols pintats vam anar obrint la gana per anar a dinar després cap a casa.Aquí la foto als búnquers, amb el paisatge ingent de Barcelona al fons, cloenda d’un matí cultural molt aprofitat.