Atletes olímpics per un dia

El passat dimecres 20 de març l’alumnat de 1r d’ESO va participar en un Raid Atlètic intercentres a l’Estadi Olímpic.

Aprofitant que en aquest segon trimestre hem treballat a Educació Física l’Atletisme, ha estat una gran oportunitat per posar a prova la condició física i habilitats motrius personals treballades a l’aula.

Les proves de competició realitzades han estat les següents: cursa de resistència d’un quilòmetre, salt d’alçada i prova de velocitat de 60 metres. Per arrodonir aquesta jornada atlètica hem participat d’activitats de sensibilització, fent curses en cadires de rodes i jocs motrius on ha calgut molta destresa i cooperació.

En resum, una jornada esportiva molt divertida on el nostre alumnat ha participat com a veritables atletes olímpics. Sou uns/es campions/es!!!!