Ens apropem a la cultura francesa

Amb els alumnes de Francès de 2on, 3er i 4rt de la ESO hem treballat un projecte per apropar-nos a la cultura francesa i de tots els països francòfons (inclosos el Quebec, Suïssa, Bèlgica, etc.).

Treballant amb grups d’experts, hem fet unes twisted-classes on els alumnes han fet de professors i han profunditzat en temes com: Les crêppes, la baguette, el Tour de France, la Tour Eiffel, Paris, Versailles, el Louvre, els còmics del Tintin i d’Astèrix i Obèlix, la xocolata belga, la selecció francesa de futbol, Zidane, la Revolució Francesa, la música francesa, etc.

Cadascú s’ha fet expert en un tema i s’ha sentit lliure per aprofundir-hi tant com ha volgut. El resultat de les seves recerques ha estat molt atractiu i interessant per a tots!

I ara els alumnes tenen una visió més àmplia de fins on els pot acostar la cultura francesa i la importància de poder parlar aquesta llengua tan bonica. La llengua dels negocis, de la ciència, de la moda i, sens dubte, la llengua de l’amor.

Aina Segura, Departament de Francès

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *