Emociona’t amb JIP

L’alumnat de 3r d’ESO va participar en la càpsula informativa “Emociona’t” sobre el benestar emocional organitzada per el servei JIP (Jove, Informa’t i Participa) del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona. Aquesta temàtica busca guiar i acompanyar als joves i les joves a reconèixer els sentiments viscuts, saber-los expressar, i gestionar-los de manera positiva.

A través de les activitats proposades, es van treballar les diferents emocions. A continuació podeu veure una dinàmica de grup on l’alumnat rebia un globus inflat i un escuradents. L’única instrucció que es donava era mantenir el globus inflat durant 1 minut. Què van fer? Ho podeu veure al següent vídeo.

Eva Écija