Drogues? Vull estar informat!

El dilluns 9 de novembre els alumnes de 3r d’ESO de l’institut van participar en un taller sobre consum de drogues que organitza la Creu Roja.

L’activitat durava dues hores. L’objectiu de la primera part era que l’alumnat conegués diferents tipus de substàncies addictives. Per això l’Alba, la monitora, els havia preparat un joc que consistia en anar superant una sèrie de pistes relacionades amb el tema, fins arribar a descobrir la contrasenya que obria els cadenats de 3 cofres diferents, els quals amagaven els noms de diferents tipus de droga.

Aquesta dinàmica els permetia enllaçar amb la segona part del taller, que estava enfocada a fer un debat i una reflexió sobre el consum de les substàncies que l’alumnat havia descobert en el joc inicial i les conseqüències que podia comportar aquest consum.

Va ser una activitat molt participativa, interactiva i enriquidora.

Sara Gràcia, Coordinadora Pedagògica