De marxa…fent esport!

Els alumnes de 4t d’ESO A van realitzar el dijous 16 de gener la primera fase del programa de l’Ajuntament “De marxa…fent esport!”. Aquest programa dona a conèixer als alumnes els recursos esportius del districte. És un programa que té per objectiu estimular la pràctica de l’exercici físic en el temps d’oci dels joves. S’utilitza la pràctica d’exercici físic com a mitjà de promoció de la salut i de prevenció de conductes de risc.

Els alumnes de 4t d’ESO van realitzar ahir la primera de les dues fases que és la sortida al CEM Colon, on van realitzar diferents classes dirigides: zumba, spinning, entrenament funcional, estiraments. En la segona fase, els alumnes que volen es poden apuntar al centre esportiu pagant una quota molt reduïda fins als 18 anys.

Jesús Vicente, Departament d´Educació Física