Cuides el millor instrument que tindràs mai?

Des de les àrees de Biologia i Educació Física volem potenciar el coneixement i adquisició dels hàbits saludables,per tal de poder transferir al dia a dia del nostre alumnat de 3r ESO. Per aquest motiu, el contingut central d’aquest projecte anual és L’ALIMENTACIÓ SALUDABLE. Ara, més que mai, si tenim en compte que els hàbits alimentaris del nostre alumnat cada cop estan més influenciats per factors externs (mitjans de comunicació, cànons estètics…) és encara més important aprofundir en l’adquisició de pautes alimentàries sanes.

Ens importa molt la salut del nostre alumnat i volem crear consciència dels grans beneficis de menjar sa, tenir un bon descans i fer activitat física amb regularitat. Aprenentatges que ens serviran per a tota la vida…

Les fotografies mostren una de les activitats pràctiques dins la matèria d’Educació Física, on avaluem el grau de coneixement grupal que tenen sobre la piràmide de l’alimentació saludable a l’hora que treballem la tècnica de bot en bàsquet.

L’aprenentatge amb moviment és molt més enriquidor i motivant.

Lourdes Centeno, Dept d'Educació Física