Concurs de ninots de neu

Els alumnes de 1r d’ESO han fet un treball de marqueteria durant aquest primer trimestre dins l’assignatura de tecnologia. Tots s’han pres la feina molt seriosament, tot i que no ha estat possible exposar els treballs de tothom. Ja veieu que el tema escolllit és molt nadalenc. Els ninots de neu més votats han estat aquests 9 que podeu veure a la fotografia. Avui, 21 de desembre, tot l’alumnat de l’institut ha votat els 3 finalistes. Des d’aquí felicitem als guanyadors! Han estat: Greta Cartañà, Jamie Ayon i Henry Soares! L’enhorabona per la feina feta!