MUN training day 2020

El passat dijous 23 de gener vàrem celebrar, a la seu d’APINDEP, i amb el suport de l’Ajuntament de Santa Eulàlia, la quarta trobada Model United Nations Training Day amb la participació de delegats de l’Escola Pia Nostra Senyora i de l’Institut La Vall del Tenes.

Es tracta d’una trobada on es van simular dos comitès de les Nacions Unides, enguany el Social Cultural and Humanitarian Comitte i la Comission on Status of Women. Alumnes de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat d’ambdós centres van preparar propostes per millorar la situació dels presos i de les dones en països subdesenvolupats. A més, la trobada va servir per preparar als participants de les properes trobades MUN internacionals de Bucarest i Stuttgart.

Vam comptar també amb la col·laboració d’exalumnes i alumnes de 2n de Batxillerat per presidir els comitès, i d’alumnes de 2n d’ESO que van realitzar excel·lentment tasques de suport.

Us adjuntem les dues resolucions aprovades, imatges de les sessions i els vídeos amb les notícies de Canal SET: