Bon Nadal i bones vacances

Des de l’Institut La Vall del Tenes us desitgem un bon Nadal,unes bones vacances i un joiós 2020. Ens retrobem a partir del dimecres 8 de gener!

Festa de Nadal

Avui, darrer dia lectiu abans de les vacances, fem la celebració habitual de Nadal, enguany una mica deslluïda per la pluja. Com sempre, els alumnes porten pastissos i guarneixen una taula per l’esmorzar. Els alumnes de 2n de Batxillerat, en el seu darrer any a… Llegeix més»

Arribada dels alumnes del Québec a l’institut

correspondants
El 8 de setembre van arribar a Santa Eulàlia el Samuel Lacroix i el Thomas Renaud, “correspondants” de la Nina Sales i l’Aitor Moreno, alumnes de 4t d’ESO.
Tots quatre estan realitzant l’intercanvi Catalunya-Québec i passaran tres mesos a l’altre país per practicar-ne la llengua… Llegeix més»

Bon Inici de Curs

L’Institut ja està obert en el seu horari habitual. Recordeu que el dia 11 de setembre és festiu i comencem el dia 12 amb la jornada de benvinguda als alumnes i el 13 amb les classes en horari normal.