Matrícula dels Programes de Formació i Inserció

La matrícula es fa telemàticament. Aquí teniu els passos detallats que heu de seguir.

Abans de matricular-vos

• Comproveu que estigueu en la llista d’admesos (o que estiguéssiu matriculats al nostre centre en el mateix estudi durant el curs 2019-2020 i no se us hagués donat de baixa)
  • Llegiu-vos la Carta de compromís educatiu: heu d’estar-hi d’acord per matricular-vos
  • Tingueu a mà els documents electrònics que us demanarem:
    • DNI de l’alumne/a (o NIE o passaport) escanejat (o una fotografia): cal les dues cares
    • Targeta sanitària individual, escanejada o una fotografia
    • DNI del pare / mare / tutor legal que tramita la matrícula (no és necessari si l’alumne/a és major d’edat)
    • Resguards bancari del pagament de les despeses generals (vegeu més avall)

Quotes

Altres qüestions importants

• Per l’alumnat que procediu del procediment de preinscripció és important que feu la matrícula en el període establert: del 1 al 10 de setembre.
  • El dia 15 de setembre a les 11,30h assignarem les vacants que ens quedin. Convoquem per fer l’assignació a les persones de les llistes d’espera (i, en general, tothom que no hagi pogut matricular-se).

Formulari

Per accedir al formulari us demanarà identificar-vos amb un correu electrònic gestionat per Google (el correu institucional del centre ho és, també el d’XTEC o qualsevol altre gmail.com). Si no teniu correu de Google us n’haureu de crear un (és gratuït).

L’alumnat menor d’edat entendrem que emplenarà el formulari acompanyat d’una adult responsableUs demanem el DNI de les dues persones per verificar-ho. Tingueu present que com a responsables legals del vostre fill/a us soŀlicitem alguns permisos (drets d’imatge, sortides del centre…).

Enllaç al formulari de matrícula dels Programes de Formació i Inserció (PFI)

Si teniu preguntes…

Podeu fer-nos arribar les vostres consultes via el nostre formulari de consultes. Contestem en el mateix dia laborable de la consulta (o l’endemà com a molt tard). Aquesta és l’opció que us recomanem.

També ens podeu trucar (932.125.004). Tingueu present, de tota manera, que aquests dies rebem moltes trucades. Tingueu paciència.