Matrícula del CFGM de Conducció d’activitats fisicoesportives en el medi natural

Abans d’iniciar el procediment de matrícula cal que us llegiu les instruccions generals.

Quotes

• La quota pel material i per a totes les sortides del cicle és de 1400 EUR, repartits en dos pagaments de 700 EUR. En el moment de la matrícula heu de fer el primer pagament, el segon el fareu al llarg del mes de gener. Descarregueu-vos el document de pagament.
  • L’alumnat repetidor no ha de pagar res en el moment de la matrícula: ha de parlar amb el seu tutor que li calcularà què ha de pagar.
  • Recordeu, a més que tot l’alumnat del centre abona una quota de despeses generals de 50 EUR: us podeu descarregar el document amb els detalls

Material addicional

A més del material que suministra el centre cal que us compreu material d’ús invidual. Teniu la llista en els documents següents, junt amb una explicació detallada del que necessitareu.

Formulari de matrícula

Recordeu que per omplir el formulari us cal un compte de correu gestionat per Google: Formulari de matrícula del CFGM de Conducció