Matrícula de batxillerat

La matrícula es fa telemàticament. Aquí teniu els passos detallats que heu de seguir.

Abans de matricular-vos

• Comproveu que estigueu en la llista d’admesos (o que estiguéssiu matriculats al nostre centre en el curs 2019-2020)
  • Llegiu-vos la Carta de compromís educatiu: heu d’estar-hi d’acord per matricular-vos
  • Tingueu a mà els documents electrònics que us demanarem:
    • DNI de l’alumne/a (o NIE o passaport) escanejat (o una fotografia): cal les dues cares
    • Targeta sanitària individual, escanejada o una fotografia
    • Resguard del títol de l’ESO: ens cal el titol, no podem acceptar butlletins de notes o altres documents similars
    • DNI del pare / mare / tutor legal que tramita la matrícula (no és necessari si l’alumne/a és major d’edat)
    • Resguards bancari del pagament de les despeses generals (vegeu més avall)
    • En la modalitat d’Arts, resguard bancari del pagament de les despeses específiques (vegeu més avall)
  • Comproveu les matèries de modalitat que fareu; podeu consultar la nostra oferta en els següents documents

Si teniu preguntes…

La coordinadora de batxillerat us atèn presencialment els dies 8, 9 i 10 de juliol de 10h a 12h (no cal cita prèvia). En el cas que tingueu dubtes sobre el nostre currículum o sobre la millor elecció de matèries de modalitat us recomanem que hi parleu.

Podeu fer-nos arribar les vostres consultes vis el nostre formulari de consultes. Contestem en el mateix dia laborable de la consulta (o l’endemà com a molt tard). Aquesta és l’opció que us recomanem si no podeu venir al centre.

També ens podeu trucar (932.125.004). Tingueu present, de tota manera, que aquests dies rebem moltes trucades. Tingueu paciència.

Quotes

• Tot l’alumnat del centre abona una quota de despeses generals de 50 EUR: us podeu descarregar el document amb els detalls
  • En el cas del batxillerat d’Arts teniu una quota addicional pel material específic que es lliura a l’alumnat:
    • En la via d’Arts plàstiques heu d’abonar 120 EUR: descarregueu-vos les instruccions
    • En la via d’Arts escèniques heu d’abonar 65 EUR: descarregueu-vos les instruccions

Altres qüestions importants

Per l’alumnat que procediu del procediment de preinscripció és important que feu la matrícula en el període establert: del 8 al 14 de juliol

Formularis

Per accedir al formulari us demanarà identificar-vos amb un correu electrònic gestionat per Google (el correu institucional del centre ho és, també el d’XTEC o qualsevol altre gmail.com). Si no teniu correu de Google us n’haureu de crear un (és gratuït).

L’alumnat menor d’edat entendrem que emplenarà el formulari acompanyat d’una adult responsableUs demanem el DNI de les dues persones per verificar-ho. Tingueu present que com a responsables legals del vostre fill/a us soŀlicitem alguns permisos (drets d’imatge, sortides del centre…).

Formularis de matrícula: