Sortida Gestió administrativa i Assistència a la direcció: Conferències Joves Emprenedors

img_0878-38905

El passat dijous 11 de febrer, els nostres alumnes de segon de Gestió Administrativa de tarda i els de primer d’Assistència a la direcció van assistir a les Jornades de Joves Emprenedors que organitza cada any INNY (organització sense ànim de lucre gestionada per joves d’entre 15 i 25 anys). Aquesta activitat és una de les que organitza el nostre institut en el marc dels projectes d’emprenedoria.

Al llarg de dues hores, quatre joves de perfils molt diversos van compartir amb tots els joves assistents què és el que els va motivar en un moment donat en les seves vides, per fer d’aquesta motivació el seu projecte personal, per esdevenir després en el seu projecte professional.

Finalment, l’acte va suposar una experiència de creixement personal per l’alumnat ja que els ponents difonen, mitjançant les seves vivències i experiències, el missatge que l’esperit emprenedor no està lligat únicament a l’àmbit empresarial o econòmic.

Trobareu més fotos al Facebook.