Sortida al XXIII Saló del Manga, Fira de Barcelona 2017

El passat dijous els alumnes del CFGS d’Assistència a la Direcció van acudir al XXIII Saló del Manga a la Fira de Barcelona. La sortida es va fer com a part del mòdul d’Organització d’Esdeveniments que estan cursant actualment, per tal de veure com es pot dur a terme un muntatge de grans dimensions. Vam passar la tarda a la Fira veient demostracions de cuina japonesa, música en directe, dj’s, innovacions de robòtica, videojocs ambientats en els dibuixos del manga i vam tornar uns quants anys enrere amb les històries i evolucions d’alguns dibuixos tant coneguts com “Bola de Drac”, “Arale”, “Sailor Moon” o “Star Wars”, d’entre altres. Vam poder comprovar l’elevat nombre de personal que cal per organitzar un esdeveniment d’aquest caire, la publicitat que se’n fa i com. També vam veure com s’organitzen els espais i els diferents pavellons, la diversitat d’stands que hi pot haver i quanta gent pot estar a cada un d’ells. Una sortida molt enriquidora!