Premi al millor Catàleg per a la nostra Empresa simulada VALLHEBRON SLS

Premi al millor Catàleg per a la nostra empresa simulada VALLHEBRON SLS al MEETING POINT 2017 D’EMPRESES SIMULADES DE BARCELONA

El passat 6 d’abril més de 500 alumnes i 19 empreses simulades es van trobar al Meeting Point 2017 d’Empreses Simulades de Barcelona, que enguany es va celebrar als Salesians de Sarrià amb la col.laboració de la Fundació BCN Formació Professional i la Fundació Inform.
Com cada any, el nostre centre va estar representat per l’empresa simulada VALLHEBRON  SLS  Regals i Esdeveniments formada per alumnes de CFGM de segon de Gestió Administrativa, i per SERUP VALLHEBRON SLS  que compta amb alumnes de CFGS d’Administració i Finances.
Aquest esdeveniment és una oportunitat única per a que els alumnes posin en pràctica tot allò que aprenen a les aules en primera persona:  es treballa la comunicació, la negociació, l’emprenedoria, l’autonomia, la iniciativa, l’autoestima, el treball en equip, … en definitiva, un tastet del que implica l’entrada al món laboral.

El reconeixement al nostre treball, esforç i il·lusió es va veure reflectit en rebre el PREMI AL MILLOR CATÀLEG que ens va atorgar el centre organitzador.

Moltes felicitats a tot l’equip !!