Participació a la Barcelona Magic Line

Tres equips de primer de batxillerat participaran en el projecte Barcelona Magic Line el proper dissabte 28 de febrer. Aquell dia, a més, alumnes de 4t d’ESO participaran com a voluntaris en el punt d’avituallament que estarà situat davant l’Institut.

2-f7bf0

Per participar-hi, cada equip s’ha de plantejar un repte solidari. En el cas dels tres equips de l’Institut s’han plantejat aconseguir 100 EUR cada equip per a Sant Joan de Déu. Per assolir-ho els alumnes faran diverses activitats, com un mercat solidari de segona mà els dimarts i els dijous a l’hora del pati. Convidem a tothom a portar aquells estris que ja no utlitzem i que segueixin en bon estat i donar-ho pel mercat. Els beneficis que s’obtinguin aniran íntegrament a Sant Joan de Déu.

En el mercat podeu també comprar samarretes amb una caricatura de l’Institut, que acompanya aquestes línies, dibuixada per l’alumne de segon de batxillerat artístic Raül Borrego Garcia.

Encara hi ha més activitats preparades, com un torneig de futbol solidari durant els patis.

Recordem que la Barcelona Magic Line és una activitat solidària organitzada per Sant Joan de Déu consistent en una caminada per equips no competitiva pels turons de Collserola. Cada equip cal que es plantegi un repte solidari i organitzi activitats per assolir-lo.

camiseta-5e3e1