Hem guanyat el premi de la setmana de la Barcelona Magic Line

thumb_bannerlema

L’organització de la Barcelona Magic Line ens han guardonat amb el premi de la setmana per l’organització del mercat solidari de dimarts i dijous.

Els alumnes de batxillerat han conformat tres equips pel dia de la caminada. Aquell dia els alumnes de 4rt ESO faran de voluntaris en l’avituallament que la BML situarà devant de l’institut. I durant les dues pròximes setmanes els equips han organitzat un mercat solidari de segona mà. Estudiants i professors portaran coses en bon estat de segona mà (bicicletes?, patinets?…) i tot el que es vengui anirà al repte solidari dels tres equips de l’Institut.

El mercat es farà dimarts i dijous a l’hora del pati, i està obert als 150 professors i empleats del centre i als més de 1.000 alumnes d’ESO, batxillerat i cicles formatius.