Presentacions del curs 2020-2021: Alumnat i famílies

El nou curs l’iniciarem amb una presentació on cada grup d’alumnat estarà amb el seu tutor. Aquestes presentacions es faran:

• Cicles de grau mitjà: dimecres 9 de setembre
  • Cicles de grau superior: dijous 10 de setembre
  • ESO, batxillerat i PFI: dilluns 14 de setembre

Podeu descarregar-vos les hores i aules on us heu d’adreçar en els següents documents:

Per evitar que ens concentrem molta gent us demanem que no vingueu abans de l’hora que us hem convocat. Veureu que hem organitzat el curs de manera que tingueu l’entrada i la sortida esglaonada. Recordem que és obligatori assistir al centre amb mascareta i portar-la posada en tot moment. També us demanarem que mantingueu la distància personal i que us renteu les mans amb freqüència (disposeu de sabó als lavabos i de gel hidroalcohòlic en totes les aules del centre).

Així mateix convoquem també a les famílies de:

• 1r d’ESO: dimarts 8 de setembre a les 19h
  • CFGM de Conducció d’activitats fisicoesportives en el medi natural: dimecres 9 de setembre a les 18,30: teniu més informació aquí
  • Per a la resta de grups us informarem més endavant