Jornades de Portes Obertes

Estem preparant les diferents jornades de portes obertes, per tal que pugueu conèixer el nostre projecte educatiu, els professionals que el duem a terme i l’equip directiu que l’impulsa. També us volem ensenyar els espais on es fan les diferents activitats i donar-vos l’oportunitat de parlar amb alguns dels nostres alumnes.

Les dates per a les diferents portes obertes són:

• Cicle formatiu de grau mitjà de Conducció d’activitats físicoesportives en el medi natural: dimecres 03 d’abril a les 18.30h

• ESO: dissabte 09 de març a les 11h.
  • Batxillerat (excepte Modalitat d’arts escèniques): dissabte 27 d’abril a les 11h.
  • Batxillerat – Modalitat d’arts escèniques: dissabte 27 d’abril a les 12h
  • Cicles formatius de les famílies d’Administració i gestió i d’Imatge personal: dimecres 10 d’abril a les 18.30h
  • PFIs de Construcció, Forestal, Jardineria i Perruqueria i estètica: dimecres 10 d’abril a les 18.30h
  • Cicles formatius de grau superior d’Ensenyament i animació socioesportiva i de Condicionament físic: dimecres 10 d’abril a les 19.30h

Disseny de Míriam Ventura i Eugènia Cabrera, alumnes del CFGS d’Assistència a la Direcció.