Simeon Svetoslavov: I premi fotografia feminista Leonor Pedrico

L’alumne de 2n de batxillerat artístic Simeon Svetoslavov ha guanyat el I premi del concurs de fotografia feminista Leonor Pedrico, que aquest any proposava la temàtica “Dones i llibertats”.
Durant el primer trimestre, l’alumnat de batxillerat artístic van realitzar fotografies sobre aquesta temàtica des de mirades molt diverses, però amb resultats de molta qualitat. Un cop presentades les fotografies, han calgut tres mesos de llarga espera per conèixer el veredicte i , finalment, la fotografia de Simeon Svetoslavov ha guanyat el primer premi, dotat amb 150€ i la participació en una exposició en una sala d’interès cultural de la ciutat de Lleida.
La fotografia ha estat premiada degut a que tracta la llibertat des de varis prismes: la llibertat sexual LGTBIQ, les barreres imposades, la lluita feminista o l’amistat i complicitat entre dones. Igualment, també ha estat valorada per la seva qualitat tècnica, la composició i la coherència amb la sèrie de fotografies presentades.
Moltes felicitats a l’autor!!