Alumnat de Cicles Formatius d’Electricitat: Visita centrals generadores d’energia dels Pallars

L’alumnat dels cicles formatius d’electricitat de l’Ins Tremp van visitar les instal·lacions de les centrals generadores de Gento-Sallente i Torre de Cabdella.

Durant aquesta jornada tant alumnat com professorat van poder observar de primera mà els sistemes de generació i gestió de l’energia emprats en l’actualitat, juntament amb aquells més antics encara en actiu, a mode de comparativa històrica de les diferents tecnologies.

De la mateixa manera van conèixer l’estret vincle existent entre aquesta indústria i el desenvolupament de les comarques pallareses, a través de la mirada retrospectiva que el Museu de l’Elèctric de Cabdella ofereix. Aquesta activitat ha estat organitzada per l’Ins Tremp en estreta col·laboració amb Endesa Educa, l’Ajuntament de Torre de Cabdella i el Consell Comarcal del Pallars Jussà.