Les muralles de Tossa a la sisena Mostra de Treballs de Recerca de Blanes

Cada any se celebra a Blanes la Mostra de Treballs de Recerca, on presenten els seus treballs alumnes de 2n de batxillerat dels instituts de Blanes, Lloret, Tossa i Vidreres.

Aquest any l’acte va tenir lloc al Teatre Municipal de Blanes, fou presentat per la sra. Pepa Celaya i va comptar amb la presència de l’inspector d’ensenyament sr. Joaquim Costa.

Per part del nostre centre es va seleccionar el treball de recerca sobre la història de les muralles de Tossa realitzat per l’alumna Mamasa Waggeh, que en va representar molt dignament. Un cop més, felicitem a la Mamasa pel seu excel·lent treball.