Matriculació cicles formatius

AVÍS MOLT IMPORTANT PELS NOUS ALUMNES DE CICLES FORMATIUS !!!

Les matriculacions pels nous alumnes de cicles formatius (primera matrícula del cicle) es realitza del 1 al 7 de setembre, tal com indica la normativa, està posat a la web de l’institut des de juliol i van rebre per correu electrònic els alumnes que van fer la preinscripció .

Si algun alumne, tant de Grau Mig com de Grau Superior no formalitza la matrícula en aquestes dates PERDRÀ LA SEVA PLAÇA i no podrà reclamar ja que ha sigut informat correctament de totes les formes possibles. Aquesta plaça li serà adjudicada a una persona de la llista d’espera,

La formalització de la matrícula es pot fer de forma telemàtica (fins a les 23:59h del 7 de setembre) o de forma presencial AMB CITA PRÈVIA en el nostre centre (horari de secretaria de 9:00 a 13:30h).

Per si encara hi ha qui no troba la documentació rebuda per la formalització de la matrícula, l’afegim a continuació:

SI US PLAU LLEGIU AMB ATENCIÓ TOTA LA INFORMACIÓ QUE US ENVIEM PER LA MATRICULACIÓ A CICLES FORMATIUS

IGUALMENT SI DUBTEU EN ALGUN PUNT TAMBÉ PODEU CONSULTAR LA WEB DEL DEPARTAMENT  http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/ ON PODEU AMPLIAR INFORMACIÓ.

Explicació per fer la matrícula

Documentació matrícula GM Atenció Persones amb Dependència

Documentació matrícula resta de Grau Mig