NOTA INFORMATIVA A LES FAMÍLIES I ESTUDIANTS DE FP I BATXILLERAT

NOTA INFORMATIVA

L’alumnat d’ESO i PFI seguirà assistint amb normalitat i de forma presencial al centre.

Estudis postobligatoris (BATX I FP) d’aplicació per a la setmana del 2/11/2020 al 6/11/2020

“L’Educació i l’equitat són dos drets de tots els estudiants.”

Benvolgudes famílies i estudiants de FP (CFGM i CFGS) i Batxillerat:

Us informem que durant aquesta setmana del 2/11 al 6/11 totes les classes de cicles formatius (matí i tarda) i de batxillerat es faran per via telemàtica (meet) amb el professorat habitual. L’alumnat serà puntual a l’horari de classe, connectarà la càmera i estarà amb disposició activa per aprendre i participar en les sessions telemàtiques.

Durant aquesta setmana es posposen tots els exàmens presencials planificats. Ara bé, el docent pot fer-los, si l’estima oportú, en format virtual.

L’alumnat (GEC) que encara estava confinat amb un horari diferent farà a partir d’aquest dilluns 2/11 el mateix que feia a les classes presencials.

El model que ens acompanyarà des de dilluns 2 de novembre i fins al Nadal serà híbrid per col·laborar en la reducció de la situació tan greu que vivim a Catalunya per l’epidèmia de la Covid-19.

Us demanem a totes les famílies i estudiants que compliu les mesures que dicta Salut Pública i el PROCICAT per tal de doblegar la corba i millorar la situació epidemiològica. Les famílies i els estudiants seguireu notificant al tutor/a els casos positius.

Els tutors i les coordinadores d’etapa atendran les peticions d’ordinadors i/o connectivitat per ajudar els estudiants amb necessitats socials. En breu, alguns de vosaltres, rebreu un correu del centre per  autoritzar que puguem facilitar algunes de les vostres dades personals (telèfons, e-mail, adreces, etc.) a l’Ajuntament de Viladecans perquè puguin valorar i col·laborar, si s’escau, amb el préstec de maquinari per seguir els vostres estudis de forma virtual.

Es continuaran les reunions telemàtiques amb famílies (pare i mare i/o tutor legal). Excepcionalment, es podrà fer alguna reunió amb les famílies i l’estudiant de forma presencial per motius justificats.

Respecte als Treballs de Recerca (TR) de batxillerat, com estava previst, s’han d’enviar en format digital fins a les 13 h del dilluns 2 de novembre. Rebreu també una cita prèvia per tal de lliurar els treballs físics a la secretaria del centre.

L’alumnat de FCT i DUAL continuarà, fins a nou avís, les pràctiques seguint molt acuradament les mesures de seguretat i higiene de l’empresa.

Tota la FP i el Batxillerat mantindrà les sessions de tutoria virtual a l’hora habitual. Les psicopedagogues col·laboraran com sempre en l’acompanyament als equips docents (FP i batx.) i les seves famílies.

Estem a l’espera de rebre noves instruccions per organitzar l’activitat acadèmica, com a mínim, fins al Nadal.

El DirectOR, INS Torre Roja

Manel Merino i Valencia

Viladecans, 31 d’octubre de 2020

NOTA INFORMATIVA A LES FAMÍLIES DE FP I BATXILLERAT s.pdf