15 i 16 de març a les 17:30 hores: portes obertes per a alumnes d’ESO. 10 de maig a les 18 hores, batxillerats curs 2017-2018

– Dimecres 15 de març a les 17:30 hores a l’institut: Escoles Abat Marcet, Serra de l’Obac, Font de l’Alba, La Roda i d’altres.

– Dijous 16 de març a les 17:30 hores a l’institut: Escoles El Vapor, Enxaneta, Lanaspa i Pere Viver

– Dimecres 10 de maig a les 18 hores a l’institut: jornada de portes obertes per a tots els batxillerats

ESO: l’institut us convida a assistir a les jornades de portes obertes que figuren aquí dalt, amb un ordre establert. Us agraïm molt que respecteu l’horari i els dies d’assignació a cada centre educatiu de procedència. La durada aproximada és de una hora i mitja. Si venen els vostres fills o filles de sisè de primària, visitaran al centre acompanyats de professorat mentre dura l’explicació a les famílies.

Intentem educar des del present pensant en el futur. Estem compromesos amb la qualitat i treballem per aconseguir-la.

Moltes gràcies per la vostra presència.

Evaristo González Prieto, director

1. Óscar García

Hola.
    Nosaltres tenim un fill al Bisbat d’Egara i voldríem visitar el vostre centre, pero el dimecres 15 ens és impossible. Seria possible venir el dijous 16?
    Gràcies,
    o