A LES FAMÍLIES DEL CENTRE

Sobre la vaga general

Com sabeu, la Taula per la Democràcia ha cridat a una vaga general per a tot el dimarts 3 d'octubre, tal com es diu en el seu manifest, penjat a diferents webs: informatives, sindicals, d'entitats, etc.
Avui 2 d'octubre a les 12 hores  l'institut ha fet un acte al pati amb tot l'alumnat i professorat.

La vaga general de demà afecta a tots els col.lectius de persones de Catalunya, sempre de forma voluntària: famílies, alumnes, treballadors i treballadores, etc.

Un nombre elevat de professorat de l'institut farà vaga demà dimarts. Això vol dir que hi haurà moltes classes sense cobrir.

L'alumnat que no s'afageixi a la vaga, sigui del curs que sigui, podrà venir al centre. Estarà obert, amb les persones que no fan vaga i l'equip directiu com serveis mínims.

Els distribuirem per les classes i s'intentarà fer activitats diverses. Han de portar el material habitual. No es faran classes normals perquè hem de respectar el dret a la vaga del professorat.
L'alumnat serà atès, tal com indica la normativa.

Deduim de la convocatòria que l'alumnat de primer i segon d'ESO aquesta vegada també tenen dret a fer vaga, al ser una VAGA GENERAL.

D'altra banda, el servei de cantina estarà obert com cada dia. I també les monitores que atenen a l'alumnat al migdia en dues classes per dinar.

Justificants de permís de vaga per a l'alumnat de primer, segon, tercer i quart d'ESO

Demanem a les famílies que, si us plau, enviin un correu electrònic al següent correu: secretaria1@iestorredelpalau.cat on justifiquin que el seu fill o filla farà vaga el dia 3 d'octubre. Poden posar el seu nom, cognoms, curs i classe. Així justificareu la seva absència.

Reunions del 4 d’octubre per la tarda:

Informació accessible en els enllaços enviats per correu electrònic i des de la web del centre, incloent també els mateixos enllaços: http://agora.xtec.cat/iestorredelpalau/general/reunio-pares/

Recordatori d'horaris de reunions:

Primer i segon d'ESO: a les 18 hores.

Tercer i quart d'ESO: a les 18:30 hores.

Primer i segon de Batxillerat: a les 19 hores.

Reunio de l’AMPA: a les 20 hores

Cordialment