Afectació de la vaga de funcionaris de la Generalitat el dimecres 12 de desembre

A les famílies del centre

Si no hi ha canvis de darrera hora que desconvoquin la vaga anunciada, el proper dimecres 12 de desembre els sindicats CCOO i UGT anuncien una vaga entre tot el funcionariat de la Generalitat de Catalunya. En el cas de l’ensenyament, el professorat està convocat a afegir-se a la vaga. Al nostre institut hi ha un nombre de professorat que la secundarà, d’acord amb les dades de què disposem avui.

Us vull fer algunes indicacions per al dia 12 de desembre:

1. El centre estarà obert en el seu horari habitual dels dimecres.
  2. L’alumnat de les classes del professorat que fa vaga no rebrà els coneixements de l’assignatura que imparteix.
  3. El professorat que té hores de guàrdia cobrirà la vigilància d’aquelles classes amb professorat que exerceixi el seu dret de vaga, en la mida de les possibilitats del centre. Si no hi ha prou professorat per atendre classes, valorarem si l’alumnat es queda sol a l’aula o va al pati a aquella hora.
  4. L’alumnat afectat per classes que no es faran podrà aprofitar el temps per avançar feines d’altres assignatures, ampliar coneixements amb Internet, llegir, fer activitats, etc.
  5. El funcionament habitual del centre es veurà alterat per aquesta circumstància.
  6. Tal com marquen les instruccions del Departament d’Educació, hi ha un equip que coordina els serveis mínims, dins l’equip directiu. Està format pel secretari del centre i el director.

Més informació, en les webs dels sindicats convocants:

CCOO: http://publica.ccoo.cat/2018/11/ccoo-i-ugt-convoquen-el-12-de-desembre.html,

UGT: http://www.ugtcatalunya.cat/univgirona/paga-o-vaga-el-12-de-desembre-de-2018/

Cordialment

Evaristo González Prieto