Visita dels futurs alumnes de 1r d’ESO

Cap al final del mes de maig fem la primera acollida al futur alumnat de l’institut. Es tracta de mostrar un dia a dia al nostre centre i que els alumnes que ara acaben primària puguin conèixer de primera mà el centre on començaran els estudis de secundària.

La primera part de la visita consisteix en una xerrada per informar com funciona l’institut i con s’estructuren els estudis que hauran d’iniciar. Després fan una visita pel centre acompanyats per alumnes de 2n curs, comparteixen pati amb la resta d’alumnes de l’institut i acaben la jornada de visita amb una activitat de química preparada per alumnes de 2n de batxillerat.

IMG-20170518-WA0001

Agraïm la col·laboració del Consell Comarcal per la gestió del transport i també de les famílies que van recollir els xiquets que no tenien combinació de tornada amb el bus i dels tutors/es de 6è que van acompanyar als seus grups.