L’alumnat de 3r ESO inicia les pràctiques del servei comunitari

Aquest curs s’ha implementat el servei comunitari al currículum dels nostres alumnes a partir de 3r d’ESO. Un cop treballats els aspectes teòrics i de sensibilització envers  els projectes a desenvolupar, ara és el moment de materialitzar les accions de voluntariat. L’Institut ha establert acords de col.laboració amb la residència de gent gran l’Onada, el Consell Comarcal de la Terra Alta, Càritas i les escoles de la comarca. Per tant, les línies d’intervenció del nostre servei comunitari contemplen l’atenció a la gent gran i el contacte intergeneracional, l’atenció als menuts, la pràctica esportiva i el suport a les entitats que atenen a les persones desfavorides.

El Departament d’Educació va  afegir aquesta acció de voluntariat per a l’alumnat de l’ESO amb la finalitat de garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.