Intercanvi amb l’Szkola Podstawowa (Gdansk/Polònia)

Des del diumenge  passat i fins aquest dissabte, alumnes de 2n d’ESO del nostre centre han participat de la primera fase de l’intercanvi amb l’Szkola Podstawowa de la ciutat de Gdansk (Polònia)

Encara que temporalment curt, el procés d’ immersió dins de les famílies d’acollida aporta qualitats per a que la vivència d’intercanvi cultural, lingüístic i afectiu  sigui intensa i enriquidora. La segona part de l’intercanvi la viurem al nostre territori del dia 1 al 7 de març que serà quan acollirem als estudiants polonesos.

Les accions didàctiques pensades per als nostres alumnes s’han basat  en petits projectes per conèixer el centre escolar, l’entorn del municipi i la veïna ciutat de Sopot. D’entre totes les accions és destacable la rebuda per part del qui fou President de Polònia entre els anys 1990 i 1995, Sr. Lech Walesa.