XERRADES DE DONES CIENTÍFIQUES

Amb motiu de la Setmana de la Nena i la Dona Científica, que es va celebrar del 7 al 12 de febrer, vam rebre la visita de tres dones científiques al nostre centre que van presentar unes xerrades molt interessants i inspiradores al nostre alumnat.

Per inaugurar la setmana, la Ramona, mare dels nostres alumnes Nausica i Conan, va començar amb una xerrada molt interessant per l’alumnat de 4rt d’ESO on va explicar la seva trajectòria professional com a biòloga així com la seva responsabilitat actual a l’institut de recerca del Parc Científic de Barcelona.

La Mª Victoria Cordera, Doctora en Bioenginyeria de l’IQS, va explicar-nos també la seva trajectòria professional i va mostrar-nos com les dones científiques també poden arribar molt lluny en el camp científic.

I l’última xerrada, la de l’Ana Heredia Gutierrez, professora de Biotecnologia a la Universitat Politècnica de València, que va estudiar enginyeria tècnica en química i ciència i tecnologia dels aliments i que actualment porta investigacions sobre funcionalitat d’aliments i seguretat alimentària.

Volem agrair la visita d’aquestes dones científiques per ajudar-nos a aportar grans referents femenins a la ciència al nostre alumnat i inspirar a les noies a fer-se un lloc al món de la ciència i la recerca! Moltes gràcies!

Podeu veure imatges a continuació:

XERRADES DE DONES CIENTÍFIQUES