UNA REPRESENTACIÓ DE DELEGATS VERDS COMENÇA A DISSENYAR L’ECOFESTA 2020 (29 de març)

El passat dimarts 28 de gener la Comissió d’Escola Verda es va reunir amb una representació de delegats verds en un esmorzar de treball per començar a dissenyar i organitzar les activitats que aquest curs configuraran l’ECOFESTA 2020.

Com ja és habitual, el centre pretén que els veritables protagonistes d’aquesta festa del medi ambient siguin l’alumnat i les seves famílies. Per això també es va celebrar una primera reunió de l’AMPA el passat 24 de gener, on un bon nombre de pares i mares van fer una pluja d’idees per assolir que l’event sigui encara més reeixit que el curs anterior.

De moment, ja s’han anotat com a segures algunes activitats, com ara diverses exposicions, venda de samarretes amb el logo de l’Ecofesta (el qual s’està triant a través d’un concurs que organitza el Departament de Visual i Plàstica), cursa de 5 kms pel Campus de la UPC, plantada d’arbres, taller de reproducció de plantes, zumba, gimcana, tai-txí, concurs de rap i actuacions musicals, entre d’altres. També es projecta elaborar un vídeo promocional. A més s’oferirà un esmorzar i un dinar a benefici del viatge de final d’etapa dels alumnes de 4t ESO.

Des d’aquí fem una crida a tota la comunitat educativa (AMPA, alumnat i professorat) per a què participi en el disseny d’aquesta Ecofesta i també, naturalment, per a què hi assisteixi. La cita és el proper 29 de març. Ningú no hi pot faltar.