MALGRAT EL COVID-19, MAI NO HEM OBLIDAT QUE SOM ESCOLA VERDA

És evident que teníem (i encara tenim) altres urgències, però mai no hem deixat de pensar en la Natura i en com hem de respectar-la. De fet, la fotografía presa l’endemà del primer dia de la Fase 0 de desconfinament, ens mostra d’una banda el que hem après amb el Covid-19: que la vida s’obre camí sempre i que l’espècie humana no és més que una de tantes que poblen el planeta Terra. D’altra banda, també té alguna cosa d’al.legoria bíblica: així com el colom va portar una branca d’olivera després del Diluvi Universal, aquest ànec ocupa l’entrada del nostre centre gaudint de total llibertat i també insinuant que la tornada potser ja no és gaire lluny.
El proper dia 11 de maig es celebra Sant Ponç. Aquest any no podrem celebrar la Fira i per això adjuntem un enllaç amb propostes de plantes remeieres.
També s’adjunta un altre enllaç amb documentals sobre la Natura, tot esperant que aviat podrem gaudir-la directament.
Salut per a tothom

BLOC ESCOLES VERDES – FIRA DE SANT PONÇ