L’INS JOSEP LLUÍS SERT POTENCIA L’HÀBIT DE RECICLATGE D’OLIS

Des del mes d’abril, al voltant de 100 membres de la comunitat educativa (entre alumnes i personal docent del centre) gaudeixen d’un servei de recollida d’olis per al seu posterior reciclatge, gràcies a la col.laboració de la regidoria de Mediambient de l’ajuntament de Castelldefels. A tothom que ho ha demanat se li ha donat un “claki” (recipient de plàstic per anar-hi abocant els olis que resten després de cuinar, molt contaminants) i un cop ple el podrà portar al centre. Allà en recollirà un altre de buit per a repetir el procés indefinidament.
De l’intercanvi de clakis (retirada dels que són plens i aportació d’altres buits) se n’ocupa una empresa contractada per la regidoria de Mediambient.
L’activitat ha estat gestionada per la Comissió d’Escola Verda del nostre centre.