L’ECOFESTA TORNA AL SERT

El mes de març de 2020, la comunitat educativa de l’institut Josep Lluís Sert estava treballant força en la preparació d’una nova edició de l’Ecofesta. Faltaven poques setmanes i les perspectives eren molt elevades, ja que el curs anterior havia hagut una forta participació de les famílies. Però, com tantes altres coses, el projecte va quedar aturat pel confinament a causa de la pandèmia. Ningú hauria dit que es trigaria dos anys fins a tornar a gaudir d’una festa que ens convida a celebrar conjuntament  l’arribada de la primavera, alhora que ens fa prendre una mica més de consciencia de la contínua protecció que ens demana el medi ambient.

En una data diferent de la d’edicions anteriors, ja que ha calgut esperar a què les mesures sanitàries es poguessin relaxar, però ja l’hem tornat a celebrar, també amb un gran èxit de participació per part de tota la comunitat educativa. Hem pogut tornar a córrer pels camins de l’Olla del Rei i el Campus de la UPC (quina gran tasca la dels voluntaris i voluntàries!), hem tornat a gaudir d’activitats diverses (com ara la pintura d’un mandala i de pedres decoratives, pastisseria vegana, ioga, fotografia, zumba…), els alumnes de 1ESO han plantat un llimoner (com diu la tradició: un arbre que creixerà amb ells) i altres alumnes han mostrat les seves virtuts artístiques recitant poemes en quatre idiomes o tocant instruments. Fins i tot els assistents han disposat d’un  artístic Photo-call. Per acabar, com no podia faltar, l’AMPA ha ofert un aperitiu del que han gaudit les nombroses persones que han dedicat una estona del matí de diumenge a viure la festa.

No era fàcil, degut a la incertesa de la celebració fins a darrera hora pràcticament, però cal agrair l’entusiasme amb què membres de l’AMPA, professorat i alumnat s’han abocat a fer possible aquesta nova Ecofesta, tan especial. Tampoc no es pot oblidar el recolzament rebut per la Regidoria d’Educació.

Aquestes bones sensacions constituiran segur una bona base per a què el curs vinent l’Ecofesta del Sert sigui encara més participativa i tingui un major ressò.

Cliqueu al següent enllaç per veure fotografies de la celebració:   ECOFESTA 2022

Els voluntaris de la cursa

L’arbre de 1r ESO