INTERCANVI AMB EL LYCÉE JEAN BART DE DUNKERQUE

Del 14 al 20 de novembre, 5 alumnes del Lycée Jean Bart de Dunkerque, nord de França, han estat acollits a casa de 5 alumnes de 1r Batxibac del nostre centre.

Durant aquests intensos dies els alumnes francesos s’han incorporat a diverses classes del nostre institut, han compartit inquietuds mediambientals i han gaudit d’activitats culturals com ara la visita al Castell de Castelldefels i l’experiència immersiva interactiva de Piratia, el tour pel barri gòtic de Barcelona, la ruta per Montjuïc -inclosa la visita al museu MNAC- així com activitats esportives al Canal Olímpic.

Ha estat una vivència inoblidable tant per als alumnes estrangers com per als nostres alumnes que, juntament amb les seves famílies, han demostrat ser uns amfitrions d’excepció.

Podeu veure fotografies i un vídeo de la seva estada a continuació.

INTERCANVI DUNKERQUE 21-22

VÍDEO INTERCANVI DUNKERQUE 21-22