GRAN ÈXIT DEL NOSTRE ALUMNAT AL TORNEIG DE SCRABBLE

El passat divendres 3 de març es va celebrar el Torneig d’Scrabble en català a la biblioteca Fernández Jurado de Castelldefels. Els nostres alumnes, tres parelles de segon d’ESO, van estar preparant-se a fons durant els patis i les tardes per tal de poder participar a la competició, i ho van fer tan bé que van quedar classificats amb les puntuacions més altes de tot Castelldefels, juntament amb escoles com Frangoal o Sant Ferran.

Tots sis alumnes estaven entusiasmats amb haver guanyat i, a més a més, molt contents perquè es van poder classificar per anar a la Gran Final dels Països Catalans que es jugarà a Barcelona el proper 10 de maig, on hi participaran no només escoles de Catalunya, sinó també de València, Catalunya Nord (França) Balears i Aragó.

Les nostres campiones del Torneig, la Sofía Romero i la Martina Trillo de l’E24, i la Judith Agustí i la Gisela Paredes de l’E23, van guanyar un tou de novel.les; i els quarts classificats, Ivan Sánchez de l’E22 i l’Enzo Caballero de l’E23 van guanyar un pas per la final i una tarda gaudint de l’Scrabble en català.

Podeu veure fotografies del torneig i dels assajos al següent enllaç:

TORNEIG SCRABBLE