GRADUACIÓ 2n BATXILLERAT

El divendres 26 de maig es va celebrar l’acte de graduació i comiat de la promoció de 2n de Batxillerat al gimnàs del nostre centre. La cerimònia va començar a les 18:00h i els assistents; alumnat, famílies i professorat, van poder sentir els discursos del nostre director i dels tutors de grup per acomiadar-se i felicitar-los. Seguidament, vam escoltar altres discursos dels alumnes representants i també vam veure un recull de fotografies dels anys a l’institut dels nois i noies en un vídeo creat per a l’ocasió. També vam gaudir de l’actuació de l’alumne John Caiga, amb una demostració d’arts marcials. Finalment, es va fer entrega de les orles amb les quals l’alumnat es va poder fer una foto pel record al photocall. Els nois i noies, emocionats, il.lusionats i a punt de començar una nova etapa fora de l’institut, s’abraçaven mentre es dirigien al pati per compartir un pica pica i acabar un vespre tan emotiu. A tots i totes us desitgem molta sort! I ja sabeu que al Sert sempre hi tindreu casa vostra!

PROM 2N BATXILLERAT