ÈXIT DE PÚBLIC EN L’ESTRENA DE “ROMANCERO GITANO”

Tal com estava previst, el passat 15 d’abril es va estrenar el muntatge teatral “Romancero Gitano”, que ofereix una dramatització de la major part dels poemes del famós llibre del poeta Federico García Lorca. El públic, integrat perfamiliars, amics, professorat i també persones de Castelldefels, va omplir la sala del Centre Cívic Frederic Mompou i va marxar havent gaudit de la qualitatde l’espectacle, fruit de l’esforç d’un considerable nombre d’alumnes, la majoria de Batxillerat, dirigits pels professors Joana Velasco i Pere R. Aguiló.
Es dóna la circumstància que, amb motiu de la commemoració de l’aniversari de la 2a República el 14 d’abril, els alumnes Aroa Diéguez i Roger Sáez, convidats per Francesc Sistac, conductor del programa de Ràdio Castelldefels “La Veu de la Marea Pensionista”, van participar el dijous anterior en una xerrada sobre la relació del poeta andalús amb la República i els seus valors.
Ja és el segon curs que alumnes del nostre centre ofereixen a la ciutat un espectacle basat en una obra que figura en el currículum dels estudis
secundaris. El departament de Literatura Castellana pensa continuar amb aquesta iniciativa i instituir la integració de l’activitat teatral dins del curriculum de la matèria.

Podeu escoltar l’entrevista a Ràdio Castelldefels al següent enllaç (a partir del minut 31):