ERASMUS+: MOBILITAT D’UN MES A DUNKERQUE

Aviat retornaran els nostres alumnes Erasmus+ després d’un mes d’immersió al Lycée Jean Bart de Dunkerque! Ja estem esperant amb els braços oberts als tres alumnes de 1r Batxibac, la Iratxe López, l’Antoine Mata i en Mateo Browaeys, que retornaran a Castelldefels el 10 de febrer després d’haver viscut una experiència inoblidable de més d’un mes a Dunkerque, al Lycée Jean Bart, de la mà dels seus companys d’intercanvi.

De moment, perquè ens fem una idea de la seva estada ens han fet arribar aquests comentaris i imatges:

“Hola!! Soc l’Iratxe. Estic molt contenta d’estar vivint aquesta experiència. Amb la família de Lisa ( la meva parella d’intercanvi) estic molt bé i molt agraïda per cuidar-me tant. Estic fent moltes coses boniques i coneixent molta gent!!!! He estat a Dunkerque, el lycée y la ciutat i m’han portat a Calais. També hem estat a Bruges, hem celebrat l’aniversari de Lisa, hem vist una pel·lícula, hem fet berenars molt divertits, hem fet activitats Erasmus+ i moooltes coses més…
Estic aprenent molt, i penso que estic millorant molt el meu francès. De vegades estic enyorada o cansada, però el que m’aporta aquesta aventura és molt més”.

“Hola soc l’Antoine. Estic molt content d’estar d’intercanvi a França. Estic coneixent molta gent i fent amics. Hem fet activitats i visitat llocs. M’ho estic passant molt bé i ho recomano a tothom”.

“Hola a tots i totes, soc el Mateo. Estic a Dunkerque una ciutat increïble amb moltes activitats que fer. Estic molt content de formar part d’aquest intercanvi i de poder gaudir d’aquesta experiència. Gràcies a l’institut Sert i al Lycée Jean Bart!”.

Podeu veure algunes fotografies de la seva estada a continuació:

ERASMUS + DUNKERQUE 22-23