ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR: PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES

Estimades famílies,

Ens dirigim a vostès per informar-los sobre les properes eleccions al Consell Escolar del nostre institut. Com ja saben, el Consell Escolar és un òrgan fonamental per a la presa de decisions que afecten la vida escolar dels nostres estudiants. Ens complau recordar-los que en aquest consell hi ha 4 representants del sector famílies.

Aquest any, després del retard provocat per la pandèmia, estem organitzant les eleccions per renovar 2 dels representants del sector famílies. L’ajuda i la participació de les famílies són crucials per al correcte funcionament del nostre institut, i volem animar-los a presentar-se com a candidats i candidates a participar en aquest procés democràtic.

A continuació, us proporcionem les dates clau del procés electoral:

• Del 2 al 6 de novembre: Publicació del cens electoral al vestíbul de l’institut i presentació de reclamacions al cens.
  • 6 de novembre: Sorteig per a designar els membres de les diferents meses electorals.
  • 13 de novembre: resolució reclamacions cens.
  • Del 6 al 15 de novembre: Presentació de candidatures, adjuntem el document i també es pot recollir a la Secretaria del centre o descarregar des de la nostra pàgina web oficial.
  • 17 de novembre: Publicació de les candidatures.
  • 21 de novembre: Votacions del sector famílies, de les 15:30 h a les 19:00 h.

Si desitgeu més informació sobre el procés electoral o tenen qualsevol pregunta, no dubteu en posar-se en contacte amb la direcció del centre.

A més, si algun membre de la comunitat desitja participar com a supervisor del procés electoral, és important que passi per la Secretaria de l’institut el 16 de novembre per presentar la seva sol·licitud.

Agraïm la seva atenció i esperem comptar amb la seva participació activa en aquesta important iniciativa.

Atentament,

Loli Martín Hidalgo

Secretària (Institut Josep Lluís Sert)