Acomiadem el curs amb una bona notícia! El Sert ha estat seleccionat com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu (programa EPAS) per al curs 2024-25.
Al setembre la nostra coordinadora Erasmus, l’Esther Gil, assistirà a una formació a Madrid per conèixer més a fons el programa i treballar sobre la temàtica, els continguts, la metodologia, la dinamització i l’avaluació del projecte. Com a Escola Ambaixadora tindrem accés a un banc de recursos per a tot el professorat que vulgui treballar algun aspecte sobre democràcia i Europa a les seves classes, podrem estar en contacte amb eurodiputats, realitzar simulacions del Parlament Europeu al nostre centre o fora, visitar el Parlament de Catalunya i, fins i tot, els centres Ambaixadors tenen facilitat per participar en les sessions Euroscola a Estrasburg o altres actes organitzats pel Parlament Europeu a Brussel·les.
Esperem que aquest programa, alineat a l’acreditació Erasmus+, ens ajudi a aconseguir una major internacionalització del centre i el foment d’uns valors europeus de democràcia i pluralitat entre el nostre alumnat.


