DUNKERQUE 2022

12 alumnes de 3r d’ESO i 5 alumnes de 1r Batxibac del nostre centre han gaudit d’un intercanvi amb els alumnes del Collège Boris Vian de Coudekerque-Branche i el Lycée Jean Bart de Dunkerque, França, de l’1 al 7 de març.

L’alumnat de 3r d’ESO s’ha integrat al projecte Erasmus Juliet amb alumnes de França, Portugal i Itàlia. Aquest projecte té com a objectiu destacar el paper de la dona al llarg de la història, lluitar contra els estereotips i treballar per una societat igualitària.

Per altra banda, l’alumnat de 1r Batxibac ha participat en l’Erasmus Heritage juntament amb alumnes de França, Portugal i Itàlia. Aquest programa emfatitza el valor del patrimoni local i l’expressió mitjançant la teatralització.

Aquí teniu un petit recull d’imatges que sintetitzen les seves vivències inoblidables:

DUNKERQUE 2022

També podeu veure un vídeo del viatge:

VÍDEO DUNKERQUE 2022

Finalment, us presentem un recull d’opinions d’alguns dels alumnes que hi han participat:

PADLET “OUR EXPERIENCE IN DUNKERQUE”