DIA ESCOLAR PER LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

ALUMNES DE L’INSTITUT JOSEP LLUÍS SERT PARTICIPEN EN L’ACTE DE “COMMEMORACIÓ DEL DIA ESCOLAR PER LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU”
Els alumnes de 3rESO Júlia Agudo, Delia Antón, Olivia Guillén, Teo López i Jana López (amb l’absència de darrera hora per malaltia de Mario Benjumea), acompanyats pel professor Pere R. Aguiló i el director, Juan Manuel Cazorla, van representar el nostre centre en l’acte celebrat el passat dimecres 1 de febrer a la Sala Margarida Xirgu.
Es tracta d’una iniciativa de les Regidories d’Educació i Pau i Solidaritat per fomentar la no violència i la cultura de la pau, ja que el 30 de gener es commemora a nivell mundial l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi. Amb aquest motiu, escoles de Primària i Secundària de la ciutat van cantar cançons o recitar poemes.
Els nostres alumnes van recitar (i molt bé, per cert) la versió en català de la lletra de la famosa cançó “Imagine”, de John Lennon.

Podeu veure fotografies de la jornada a continuació:

DIA ESCOLAR PER LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

També podeu veure un vídeo del recital dels nostres alumnes:

VÍDEO DIA ESCOLAR PER LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU