DARRER MES DE PREPARACIÓ DE L’ESPECTACLE “ROMANCERO GITANO”

Una vintena d’alumnes de 4ESO, 1r i 2n de Batxillerat estan assajant des de fa mesos una nova versió dramatitzada de Romancero Gitano, de Federico García Lorca. Juana Velasco i Pere R. Aguiló, professors del Departament de Llengua Castellana, estan dirigint l’espectacle, el qual ja es va presentar el curs passat. Enguany són altres i també molts més alumnes (entre ells els set de Literatura Castellana de 2n de Batxillerat, que tenen aquesta lectura com a obligatòria) els que han acceptat el repte de millorar la versió del curs passat i s’han animat a formar part d’aquesta experiència tan apassionant que suposa endinsar-se en el món de la interpretació.

L’espectacle, que combina text, música i dansa, i que també compta amb l’assessorament de la ballarina Maria de Vicente, de “Paranoia Teatre”, té fixada la data d’estrena el proper 15 d’abril al Centre Cívic Frederic Mompou, a les 19h.

Podeu veure algunes imatges dels assaigs a continuació:

ROMANCERO GITANO