CARNAVAL 2019

El dia 1 de març vam celebrar al nostre centre l’anual festival de Carnestoltes on va participar tot l’alumnat de l’ESO presentant les seves disfresses i actuacions per tutories. Pels alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO va ser també la culminació del projecte Carnaval que havien estat treballant els dies anteriors. El festival va ser un èxit i tots, tant alumnes com professors, vam gaudir d’unes actuacions molt treballades i divertides. El jurat ho va tenir molt difícil per decidir els guanyadors de cada nivell però finalment els grups E13, E23, E33 i E44 van ser els escollits. Volem felicitar a tot l’alumnat per la seva implicació i cooperació per tal que la jornada sortís tan bé i tots gaudíssim de la festa.

Si voleu veure fotografies cliqueu al següent enllaç:

CARNESTOLTES 2019

A continuació podeu veure els grups guanyadors:

E13 – “Mario Bros”

E23 – “La Purga”