XIV CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA EN VEU ALTA

El passat 22 de març, el nostre centre va participar en el XIV Certamen Nacional Infantil i Juvenil de lectura en veu alta, organitzat per la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i amb el suport de l’Obra Social “la Caixa”. El concurs s’ha celebrat al Casal de Casablanca de Sant Boi.
Només podien participar-hi quatre alumnes, un de primer o segon d’ESO, en la categoria de Corsari (Agustín Prato de l’E24) i tres alumnes de tercer o quart d’ESO, en la categoria de Tropa de corsaris ( Ana Martínez i Eduardo Martirena de l’E33 i Mar Santiago de l’E34). També hi han assistit Pau Cebrián i Iker Sánchez de l’E22, Ot Dolader de l’E24 i Pau Navarro de l’E33, que han estat assajant aquesta activitat de lectura en veu alta en hores d’esbarjo.