RECITAL POÈTIC I MUSICAL

NOMBROSA REPRESENTACIÓ DE L’INSTITUT JOSEP LLUÍS SERT EN EL RECITAL POÈTIC I MUSICAL DEL PASSAT DIA 6 D’OCTUBRE

Els alumnes Dayla Salazar, Salma Msouri, Marc Redondo (3r ESO), Ainhoa Moya, Andrea  Moya i Carla Fernández (1r Batxillerat), juntament amb els professors Manoli Pujante i Pere R. Aguiló, a més de la Montse Puig i la Maria Fernández (ex-professora i ex-alumna respectivament) van intervenir en el recital poétic i musical que el grup de poesía ALGA i el Quartet Assai van oferir el passat 6 d’octubre a la Sala Margarida Xirgu amb motiu de les XXIX Jornades de Pau i Solidaritat, jornades que cada any celebra aquesta regidoria i en les que el nostre centre acostuma a col.laborar. Aquesta vegada els poemes recitats tractaven de l’efecte devastador que causa la guerra principalment en la població infantil. Els nostres alumnes van recitar a sis veus i amb gran encert el poema de Joana Raspall “El soldat”. L’ex-alumna Maria Fernández va interpretar dues cançons que ella mateixa havia composat.

Podeu veure fotografies del recital en el següent enllaç:

FOTOS RECITAL POÈTIC